Virtueel kantoor en adres- en telefoonservice

Een virtueel kantoor garandeert dat uw bedrijf sterk en professioneel overkomt –- of u nu een starter bent, of vanuit huis werkt. Met een virtueel kantoor heeft u toegang tot dezelfde diensten die u zou hebben vanuit een 'echt', fysiek bestaand kantoor met gebruik van een representatieve receptie, met een adresservice, secretariaatsservice en een telefoondesk. Het professionele personeel beantwoordt uw telefoongesprekken en vertegenwoordigt uw bedrijf optimaal. U krijgt natuurlijk ook een eersteklas, echt adres in het business center, waar u ook post kunt laten bezorgen.

De voordelen die u heeft van een virtueel kantoor:

  • Werkadres en adresservice op toplocatie
  • Telefoonservice met een lokaal nummer, beantwoording en doorschakeling van gesprekken
  • Secretariaatswerkzaamheden, inclusief postbehandeling en het gebruik van vergaderruimten
  • Een professionele receptionist(e), die tadministratieve werkzaamheden verricht en telefoongesprekken aanneemt
  • Gebruik van kantoor- en vergaderruimten per uur of per dag
  • Aanzienlijke besparingen in vergelijking met uitgaven voor een vast, fysiek bestaand kantoor
Bestel informatie over een virtueel kantoor:

FAQ

    Wat heeft Businesscenters.be mij te bieden?

    Businesscenters.be en Matchoffice hebben in 2011 meer dan 1800 bedrijven geholpen aan een kantoor, dat voldeed aan hun behoeften van dat moment.

    Onze uiterst gebruikersvriendelijke database biedt onze klanten een enorme keuze aan kantoorhotels en bedrijfsverzamelgebouwen in Nederlande en over de hele wereld.

    Wij vinden het belangrijk om onpartijdig te zijn en om samen te werken met de volledig ingerichte kantoren die wij bemiddelen. Op basis van onze onpartijdige informatie kunt u zelf keuzes maken en beslissingen nemen.

    Meer vragen en antwoorden

    Wat is in de huurprijs inbegrepen?

    In complete volledig ingerichte kantoorruimten betaalt u gewoonlijk een vast maandelijks bedrag per werkplek. De prijs omvat huur, belastingen en diensten zoals meubilering, licht, verwarming, airconditioning, breedband internet, onderhoud, receptiedienst, schoonmaak, beveiliging, diverse verzekeringen, gebruik van keuken en toilet.

    Andere faciliteiten zoals gebruik van vergaderruimten, conferentiezaal, kopieermachines, printers etc. kunnen daar ook deel van uitmaken. Zo niet, dan rekent u apart af voor deze diensten al naar gebruik.

    Tenslotte hangt uw huur af van de grootte van de kantoorruimte, de duur van het huurcontract evenals de omvang van de diensten die al dan niet binnen het contract vallen.

    Meer vragen en antwoorden

    Hoe kan ik het business center bezichtigen waarin ik ben geïnteresseerd?

    Wanneer u informatie hebt opgevraagd via onze website Businesscenters.be, kunt u de verhuurder van het business center van uw keuze direct benaderen om een afspraak te maken voor een bezoek. U kunt ook in het commentaarveld van uw bestelling uw wens tot een bezoek kenbaar maken. Dan geeft Businesscenters.be dat aan de verhuurder door.

    Meer vragen en antwoorden

Zo gemakkelijk meldt u zich aan voor een virtueel kantoor:

Vul het formulier in

Ontvang informatie toegestuurd

Ontvang een aanbod

Kies uw virtuele kantoor

 

 

Vind uw kantoor:
Of

CO2 neutral website

Lid van:

Wij steunen:

Over ons

Businesscenters.be is België's leidende portaal voor business centers en bedrijfsverzamelgebouwen. Hier krijgt u simpel en snel overzicht over kantoorruimte in heel België.

Lees meer over businesscenters.be

Meest gezocht

Brussel
Antwerpen

Dit zeggen gebruikers

"Het grote voordeel van de site is dat je de zoekresultaten van verschillende steden op één scherm ziet. Dat is makkelijk en overzichtelijk."

Birgitte Henriksen

© Matchoffice • Koloniënstraat 11 • 1000 Brussel • Tel.: +32 02 / 517 71 06 • info@remove-this.matchoffice.com